Zasady dotyczące umieszczania zapytań ofertowych:
- Materiały do publikacji zapytania należy przesłać na adres e-mail: zapytania@dwup.pl .
- Materiały do publikacji zapytania przyjmujemy w formacie: doc, docx lub pdf.
- Na stronie nie będziemy publikować materiałów w formacie jpg i skanów (zobacz Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków… , rozdz. 6.5.2, pkt 8)
- Wraz z materiałami do publikacji, w treści wiadomości (e-mail) należy podać:
- tytuł/ przedmiot zamówienia,
- datę rozstrzygnięcia zapytania
- dane kontaktowe do osoby zlecającej publikację oraz nazwę podmiotu/instytucji/firmy, która składa zapytanie (nazwa i adres podmiotu, imię i nazwisko oraz telefon).
- Materiał przesłany zgodnie z powyższymi wymaganiami zostanie opublikowany w terminie do 3 dni roboczych od daty jego przesłania.
- Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy (DWUP) nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę ogłoszeń umieszczanych w ramach zapytań ofertowych. Udział DWUP w publikacji ww. zapytań ma wyłącznie charakter techniczny..
W przypadku pytań dotyczących publikacji zapytań na naszej stronie, prosimy o kontakt pod nr tel. 71 39 74 110 lub 111.